Female Invest
Beat the Gap
Global awareness kampagne – ligestilling
Kampen om ligestilling er stadig i gang – og Female Invest kæmper på investerings fronten.
De skulle lancere deres platform i UK, og vi vidste der skulle laves larm.
Vi tog ejerskab på et kendt maskulint symbol, og gik sammen med over 60 kvinder fra 5 kontinenter for at skabe kampagnen ‘Beat The Gap’.
Vi har rundet 12.000.000 visninger på Hero-filmen – med en gennemsnitlig visningstid på hele 49 sekunder.
Presse:
Dansk EdTech-startup ude med global kampagne til kvinder
#beatthegab
COLLAB WITH @Sekuoia, @pharder10, @munroebergdorf, @frejakirk, @Suswilkins, @miatheresewagner, @josephinebredsted, @scarcurtis, @tiwalowla, @nina_mogensen, @iammarimalek and the women all over the world joining #beatthegap
WE DID
Concept, Production, Copywriting, Direction, Photography, Editing, Grading, Project Management
Concept, Production, Copywriting, Direction, Photography, Editing, Grading, Project Management