Carlsberg Humle
Greenest Billboard? Probably
Awareness kampagne – Lancering af Humle
Carlsberg kom til os, da de skulle lancere deres nye øl, ‘Humle’, i København.
Problemet? De fleste mennesker aner ikke, hvordan humle ser ud … eller smager eller dufter. Der er intet forhold til planten.
Vi brugte Chart Art Fair som indgangsvinkel og opstillede 3 ‘kunstværker’, alle dækket med humle, rundt omkring i København.
Alle 300.000 forbipasserende fik muligheden for at se, dufte og smage humlen – sanser skaber minder, og vi er sikre på, de aldrig glemmer Humle efter det her.
Det grønneste billboard nogensinde? Probably.
![](https://freight.cargo.site/t/original/i/6b3cfdfd6861eb8a4d8b6ea26cab0601e412ef6369bd57b3870fa6584651ae54/Carlsberg-humle-butter-website-ny2.jpg)
![](https://freight.cargo.site/t/original/i/c7a4156f71c58f2d200a13c73123e532faefb64578164db78ebb7b4b02869387/Carlsberg-humle-butter-website-ny.jpg)
![](https://freight.cargo.site/t/original/i/cfc3d13296908aebf1c99f5871591461a69832816dbb4e95a11528530e5f7406/Carlsberg-humle-butter-website-ny3.jpg)
COLLAB WITH @defireaarstiderhome
WE DID
Concept, Project Management