Female Invest
Every Second Counts
Brand Activation
For at sætte fokus på finansiel ulighed placerede vi et iøjnefaldende timeglas på otte ikoniske lokationer i London. Timeglasset symboliserede de 169 år, det vil tage at opnå finansiel ligestilling, medmindre vi handler nu.
Henover fire tætpakkede activation dage blev timeglasset et centralt omdrejningspunkt og startskud for crowdfunding-kampagnen, ved at skabe hype, indsamle underskrifter, og engagere influencers.
Kampagnen genererede over 150 unikke stykker indhold. En livestream på åbningsdagen skabte så stor interesse, at tilmeldingssiden gik ned, og det medførte, at Female Invests crowdfunding-kampagne opnåede en hidtil uset succes. Den 28. juli kunne vi sammen fejre, at have slået 4 verdensrekorder.
Vi forærede efterfølgende timeglasset til London Stock Exchange som et symbol på ønsket om øjeblikkelig handling for at komme tættere på finansiel ligestilling og for at opfordre flere kvinder til at træde ind i finansverdenen.
Presse:
Yahoo Finance, Hourglass in City highlights ‘painfully’ slow progress closing gender investment gap
COLLAB WITH @lovecreativemarketing
WE DID
Concept, Strategy, AI, Production, Copywriting, Art Direction, Project Management
WE DID
Concept, Strategy, AI, Production, Copywriting, Art Direction, Project Management