DA / EN




Alkoholpartnerskabet

Fastland

Oplysningskampagne – Unge & alkohol


Danske unge fester – til de fester drikker de – og det bliver der ikke lavet om på. Det vidste vi, og det vidste Alkoholpartnerskabet.

Derfor gad vi ikke at pege fingre. I stedet skabte vi en ungdomsserie, der skulle vække empati blandt de unge, når de var i berusede i situationer.

Serien fik over 500.000 visninger og blev anmeldt i Politiken, Berlingske Tidende og samlet op af Go’ Morgen Danmark.

Sammen med holdet bag, to vi også på national skoletour for at skabe direkte dialog med målgruppen.












SoMe eksponering




COLLAB WITH @alkoholpartnerskabet, @sophieandersenmartinussen, @jonasbjerril, @vilmertrierbrøgger, @katarinahale, @emmakirstenjensen, @jarlhegerkroghlund, @oskarrnørgaardpedersen, @martinskovbjerg, @christiangamst, @millerharris, @evajakobsen, @thomasdyrholm, @gustavmeilin, @jonathankjærgaard, @kevinkoch, @clarajantzenkreinøe, @avavav, @andersvchristensen & @rikkelandler