Female Invest
Beat the Gap
Global awareness kampagne – ligestilling
Kampen om ligestilling er langt fra ovre – og Female Invest går forrest i den finansielle frontlinje. Til lanceringen i UK ville vi skabe larm, og derfor skabte vi kampagnen Beat The Gap med over 60 kvinder fra 5 kontinenter.
Med en stærk visuel fortælling og en målrettet SoMe-indsats opnåede vi over 12 mio. visninger og en gennemsnitlig visningstid på 49 sekunder. Kampagnen beviste, at økonomisk lighed er en global sag – og at handling starter med opmærksomhed.
Presse:
Dansk EdTech-startup ude med global kampagne til kvinder
#beatthegab

COLLAB WITH @Sekuoia, @pharder10, @munroebergdorf, @frejakirk, @Suswilkins, @miatheresewagner, @josephinebredsted, @scarcurtis, @tiwalowla, @nina_mogensen, @iammarimalek and the women all over the world joining #beatthegap
WE DID
Concept, Production, Copywriting, Direction, Photography, Editing, Grading, Project Management
Concept, Production, Copywriting, Direction, Photography, Editing, Grading, Project Management