GlobalConnect
Don’t worry about IT
Awarenesskampagne
GlobalConnect havde brug for en nordisk B2B-kampagne, der kunne skabe awareness og positionere dem som den oplagte IT-partner.
Gennem et nyt budskabs hierarki, en kreativ brandplatform og en strategi, der fokuserer på det, virksomheder har til fælles – De vil bare gerne have noget der virker – lavede vi kampagnen: Don't worry about IT.
Vi satte kompleksiteten ved IT på spidsen, ved at overdramatisere velkendte IT-frustrationer, og derefter skabe en følelse af lettelse, hvor GlobalConnect blev positioneret som den proaktive ekspert, der sørger for, at alt kører smooth.
Kampagnen blev lanceret i Norge på tværs af digitale medier, OOH og som radiospot. Vi overgik både forventninger og KPI’er for lanceringen, og formåede endda at generere 21 antal nye B2B-kunder direkte via kampagnen – selvom salg ikke var en del af de oprindelige målsætninger.
WE DID
Strategy, Concept Development, Creative Brand Platform, Copywriting, Art Direction, Radiospot Production
Strategy, Concept Development, Creative Brand Platform, Copywriting, Art Direction, Radiospot Production