Tuborgfondet
What the fond
Awarenesskampagne
Kun 20% af unge kender til Tuborgfondet, og mange ved ikke engang, hvad en fond er. Derfor var det primære mål at øge kendskabsgraden. Tuborgfondet støtter en bred vifte af projekter, alt fra store idéer til de mere skæve.
Med kampagnen ‘WHAT THE FOND’ viste vi, at selv de mest overraskende ‘what the f***’ idéer kan få støtte. Ved at fremhæve tidligere projekter, talte vi i øjenhøjde med målgruppen og viste bredden af projekter, der kan få støtte. Kampagnen blev skudt i gang med fem film, der skabte nysgerrighed og satte samtalen i gang. Vi overgik målet og hævede kendskabet med 12% blandt unge.
Presse:
Dansk Markedsføring, Underlige fondsansøgninger skabte TikTok-hit
WE DID
Concept, Strategy, AI, Film Photography, Production, Copywriting, Direction, Editing, Grading, Motion Graphic, Sound Design, Project Management
Concept, Strategy, AI, Film Photography, Production, Copywriting, Direction, Editing, Grading, Motion Graphic, Sound Design, Project Management